20. 3. 13

Stvari, ki jih sovražim pri delu s strankami

Pisala bom o stvareh, ki jih sovražim pri delu s strankami oz. pri kakršnem koli opravku z ljudmi. Izhajala bom predvsem iz izkušenj s prodajo iger na srečo, morda pa bom omenila tudi kaj v zvezi s prodajo rabljenih stvari preko spleta (pa še kritiko na račun bolha.com ali pa o tem celo v samostojnem postu).

 Bom kar začela:
- ne prenesem ljudi, ki ne spregovorijo niti ene besede - npr. dober dan, hvala ali pa celo, kaj želijo kupit (a ste kdaj že slišal za bonton?) - kako je sploh možno cel nakup opravit brez ene besede?
- kupovanje srečk pod pretvezo, da so za otroke/vnuke, v resnici pa jih zase (otroku težijo, zakaj je izbral prvo srečko na kupu - sploh se ne bom spuščala v to, kaj mislim o samem kupovanju srečk otrokom)
- "če zadanem sedmico, te peljem na Havaje" fak ju, nočem s tabo
- obljubljanje nagrade, če bojo kaj zadeli, potem pa ob dobitkih v npr. trimestnih številkah ne dajo niti centa. To me ne moti samo po sebi, saj sem plačana za delo, ampak to, kako oni dobijo občutek, kok so radodarni in s tem filajo svoj ego.
- nedostojno obnašanje moških (različni nivoji ostudnosti)
- nezmožnost izražanja, kaj želijo (lotkoplus ne obstaja)
- stegovanje v kiosk s čikom v roki
- plačevanje majhnih zneskov s kartico (npr. 0,60€)
- ko povem, da ni dobitka, sledi: "a ni? ni. a res ne? res ne. Ja kako pa to?" A naj si na čelo napišem za boljše razumevanje??
- fehtanje za srečke ali popust
- teorije o goljufanju na žrebanju lota z argumentacijo, da ne morejo spremljati žrebanja v živo. Ko povem, da lahko spremljajo žrebanje v živo, ne vejo, kaj bi rekli. Še vedno mislijo, da goljufajo.
- oblizovanje prstov, preden izberejo srečko
- nakladanje o svojih težavah, čeprav osebo vidim prvič (ko pa imam kdaj kaj za pripomnit iz istega področja, preslišijo)

Opazke pri prodaji rabljenih stvari:
- kadarkoli ti človek piše na mail, namesto da bi poklical, s prodajo ne bo nič
- velikokrat osebe prosijo za rezervacijo in obljubljajo, da bodo 100% prišle iskat stvar, potem pa ni več besede od njih
- vsaki stvari bi radi znižali ceno. To me moti, kadar postavim realno ceno. Zato se raje odločam, da dam malo višjo ceno in jo potem spustim na zadovoljstvo kupca
- prošnja po opisu izdelka, čeprav so že vse informacije v oglasu (nazadnje me je šokiralo vprašanje, če bi delali Windows 10 na tem računalniku)
- zgodi se, da se človek najavi, a ne pride, ne da bi sporočil zakaj (in mi s tem zjebe urnik)

Posledično ne prenesem bolha.com, ker ni možno ocenjevanje uporabnikov. Že zdavnaj sem vprašala, zakaj tega ne omogočijo in so odgovorili, da delajo na tem. Od takrat NIČ od tega, prenovili so spletno stran, tega pa niso uredili. Kvaliteta bolha.com bi se res povečala, ker bi se znebili zalege, ki nateguje na 1001 način. Feedback kupcev in prodajalcev je zelo dragocen, samo v Sloveniji tega očitno še ne vemo.

Kako je pa s podarjanjem stvari na podarimo.si:
- ljudje bi vzeli čisto vse (okvirčke za stikala, rože, arašidovo maslo malo pred potekom roka, deformirane čevlje, neznane filme na cd-jih, predpotopne videokasete, ogabne lestence, vse sorte čudnih knjig, 10 let stare križanke, različno 40 let staro pohištvo, slabši pralni stroj itn.)
- kljub temu sem doživela spraševanje, če manjka kakšen košček v sestavljanki (čeprav sem že napisala, da jih nekaj manjka)
- čeprav podariš, se včasih zgodi, da te človek zafrkne in ne pride
- zelo redko se zgodi, da ti človek kaj da v zameno - tega niti ne pričakujem, je pa zanimivo, da kdo prinese kakšno čokolado ali kavo, večina pa nič
- pri stvareh, ki so zelo zaželene (npr. pralni stroj) nekateri pošiljajo maile, namesto da bi isto sekundo poklicali. Ne vem, zakaj mislijo, da je tak način boljši, saj me že prvo minuto pokliče 5-10 ljudi.

To je le nekaj mojih frustracij, ki popestrijo vsakdan.

1 komentar:

  1. Resnično sem se nasmejala, predvsem pri prvem delu:)...saj veš zakaj:)...ohhh, spomini, spomini:)

    OdgovoriIzbriši